mandag 24. juni 2013

Flere minner

fra vakre Kreta
 ♥





9 kommentarer:

Cinzia sa...

La terza e la quarta foto sono le mie preferite!!!
Cinzia

Kleppanrova.com sa...

Hei!
Du har vært i Chania ser jeg!
Skal til Kreta en tur når det blir høstferie. Herlig sted!
Ingun

Englepappa/ Ole JN sa...

Fine bilder! Eg likte spesielt godt det første, i alle fall etter at eg oppdaga paret i døropninga! Det siste, med fyret på moloen, var også veldig fint.

Fjällripan sa...

Å vilka härliga bilder!! Vi har varit till Retyhmnon och Hersonissos :)) men det är många år sedan så jag skulle gärna åka dit igen :))

Linda sa...

Beautiful photos!

Monica S Engell sa...

Sukk... jeg får trøste meg med at byen ligger vel der senere også, med tanke på billetten som måtte kanselleres.
Lekre bilder igjen, Liva! Likte serien under utrolig godt også!
Ha en fin dag:)

Dirk Rosin sa...

kreta er så flott ! ha bodd der nesten et år på Chania. kjempe fine bilder !!!!!

Anne sa...

På disse bildene kjenner jeg meg faktisk igjen :-) selv om det er noen år siden jeg har vært på Kreta. Arkitektur jeg bare digger så!!!

Dzjiedzjee sa...

Wow! What a beautiful place. I would love to spend my holidays there! :-)

Best regards from the Netherlands,
Gert Jan