mandag 7. oktober 2013

På tur nordover





Du har rett Anne - dette ble flott i sort/hvitt :)

5 kommentarer:

Cinzia sa...

Ma quanto belle sono le tue foto?
Cinzia

Anne sa...

Kjempetøft!! og det mest pga at det ser ut som om den svinger, linjen i bildet ble bare så fin!

Ser og tenker at dette bildet hadde sikkert å blitt helt rått i sort hvitt ( kanskje :-)

Fortstt super uke til deg Liva!

Lorents H Blomseth sa...

Hei !
Annens ide om BW er slett ikke dum, bildet ble "renere" på en måte, hvis du skjønner hva jeg mener.

Monica sa...

Ja, enig med de andre at dette ble veldig fint i svarthvitt også... det er alltid gøy å se begge versjoner,- hvordan det endrer karakteren i bildet:
Ha en fortsatt fin uke, Liva:)

Irene sa...

Hei Liva ... Skulle akkurat til å skrive det samme som Monica ... nøyer meg med å si meg enig! Jeg liker begge, men holder en knapp på sort/hvitt bildet. Når fargene er borte blir jeg mer dratt inn mot bildet :)

Ireneklem fra Fjelldal