mandag 29. oktober 2012

Sommerminna








Mandagstema

12 kommentarer:

Malys krok sa...

Kjempekoselige sommerminner! Fine bilder! Og så nusselig pus til slutt!
Koser seg skikkelig! -Margit-

Annemor sa...

Det beste kom til sist. Hrlige bilder og flott pus.
Ha en fin kveld.
Mormor

http://www.starbear.no/mormor/2012/10/29/sommer-og-minner/

skipperfrua sa...

Hei! Kjempeflotte sommerbilder, stilig med blomster på utsiden av vinduet :O) Ser så eksotisk ut. Ha en fin uke, klem

Joop Zand sa...

Very good shots Liva.... i like that second one very much.

Greetings, Joop

Cinzia sa...

Beautiful shots!
Cinzia

Desirée sa...

Flotte bilder, skikkelige sommerminner!

groayla sa...

Herlige sommerbilder :)
Passet bra i dag for her sludder det !!
Takk for kommentar hos meg :)
groayla

Anne sa...

Stemning!!! og jeg digger det :-)

Dirk Rosin sa...

å så søt!

Fjällripan sa...

Härliga sommarminnen!! Så mysig katten ser ut där han ligger :)

Deborah sa...

Jeg har ikke været i Kroatien, men der skulle være skønt. Dømmer jeg fra dine sommerminder - så er der!

Jeg vil lige henstille, at hvis du vil have kommetar fra andre, der blogger uafhængigt, at du ændrer dine indstillinger. Jeg mistænker, at blogger selv har lavet dem om, for mange andre, jeg har sagt det til, har ikke opdaget. Jeg vil gerne have mulighed for som her:

http://nytherfra.blogspot.dk

at smide Navn og Websiteadresse!

Med venlig hilsen

Deborah
http://deborah.dk

Monica S Engell sa...

Hvilke deilige sommerminner,- nydelige bilder!
:)